På med træningsskoen

Nu skal der være. Nu skal den morkrop gøres til min krop. Nu 3 år efter første fødsel og netop over nr 2 skal jeg op på hesten igen. Motivationen er der og eftersom nr 2 er en sover så nu har jeg større mulighed for at træne og gå ekstra lange turer. To graviditeter tager hård på kroppen, og den trænger til at få lidt kærlighed. Før første graviditet var jeg under kærlig behandling af en virkelig dejlig personlig træner og hende har jeg igen snakket om at starte et samarbejde op med. Så nu sker det. Møde er aftalt så nu er der ingen vej tilbage.

Jeg kan rigtig godt lide at træne. Jeg elsker de ting træning gør ved min krop, mit humør og mit selvværd. Det eneste negative er at træning tager tid fra familien. Men den tid jeg mister må jeg jo få placeret så det er i en middagslur. Opstarten er lidt hård, men når det så kører er det overskud træning giver virkelig det værd.

Hvad er fremtidsplanerne med træning??

Min plan for kroppens udseende er ikke at få en atletisk krop, men en krop, der er strammet op, stærk nok til at kunne løfte og tumle med mine børn og har en normal fedtprocent. Vægte betyde absolut intet for mig det er min fedtprocent jeg interessere mig for. Derudover vil jeg gerne squatte 100kg, dødløfte 100kg og bænkpresse 50kg.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *